آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

تولدتون مبارکککک

1392/5/4 0:24
نویسنده : مامان آرزو
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه کسممممممممممممممممممم

عزیزای من تولدتون مبارک.همسرم 37 ساله شدنت مبارک.امیدوارم سایت همیشه رو سر منو دخترمون باشه.

دختر خوشگلم 24 ماه شدنت مبارک.دیگه 2 سالت پر شد.چقدر زیباست که روز تولد هر دوتا عشقم تو یرزوه.

حالا دیگه کامل حرف میزنی.یه دختر مودب و خانومی.امیدوارم همیشه همینطور بمونییییییییی.

2 سال پیش در چنین روزی حس جدید مادر بودن در وجودم جاری شد.خیلی حس غریبی بود.تا ساعتها شایدم روزها و ماهها درگیر با حس مادر شدن بودم و گاهی از خودم میپرسیدم این بچه منه؟یعنی من مادرشم؟

یعنی از شیره جون من تغذیه میکنه؟یعنی شبها که بیدار میشم و به تو شیر میدم و از خواب سرم هی می افته پایین اما با عشق هر شب تکرار میشه میتونه کار یه مادر نباشه؟

واکست 2 ماهگیت که منو بابا بالا سرت نشستیم و هر دو گریه میکردیم.یادمهههههههههههه.

وقتی اولین بار قلطیدنت شب یلدا که چقدر ذوق کردیم و یا چند قدم راه رفتنت.بابا سریع زنگ زد یه مامان مریم و مومو خبر داد.رو یادمه.

اینا که کمه فقط مال 2 ساله حالا حالا ها کار داریم.مدرسه خواهی رفت.بزرگ خواهی شد.دانشگاه،عاشق شدن.....کلی هنوز کار داری پیش روت.

فقط امیدوارم منو بابا همشو شاهد باشیم و لذتشو ببریم.

و امیدوارم در همه مراحل موفق و پیروز و سربلند باشی گلم.

از بابا مازیارم بابات همه زحمتاش ،کم خوابیاش،کار کردن بی وقفه،....متشکریم.و از خدا میخوام همیشه برای ما نگهش داره.

پسندها (1)

نظرات (1)

شاینا و مامانی
14 مرداد 92 0:55
تولدت مبارککککککککککککککککککککک ادری جونمم ایشالا تولد صد سالگیتو بهت تبریک بگم ناننازی