آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

بای بای می می

1392/4/7 2:08
نویسنده : مامان آرزو
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گرم تیر ماهی من به دختر تابستونی خودم

اومدم فقط برات بنویسم که امروز3تیر92 که از خواب بیدار شدم زد به سرم از پستونک بگیرمت.آخه دکتر گفت قبل 2 سالگی بگیرش.سریع می می تو به عصاره مرزه که خیلی تلخه آغشته کردم.و وقتی خواستی دادم بهت.واییییییییییییییییی   یهو پرتش کردی بیرون و آب دهنتم تف کردییییی

 

ییی.

بار دوم زدی زیر گریه.

 

بهت گفتیم میشکا که بچه بدیه می میتو تلخ کرده.ظهر با گریه خوابیدی.یخورده من راه میبوردمت یخورده بابایی تا خوابت برد.اما خیلی کوتاه.تا شب به همه میگفتی میشکا میمی تلخ کرده.

شب هم بهونه گرفتی ا

 

ما تا میمی رو گذاشتی تو دهنت انگار تلخ نبود خوشت اومد سریع ازت گرفتم و تلخش کردم.(عزیزم منو ببخش برای خاطر خودته)دادم بهت.بازم گریههههههههههههههه

 

میشکاییییییی بد میمی

 

آدرینا رو چرا تلخ کردی هان؟

خلاصه فعلا که تو بغلم خوابوندمت و گذاشتمت تو جات.خدا تا صبح بخیر بگذرونه و همینطور فردارو.

امیدوارم پروسه پوشک

 

گرفتن هم ساده باشه.

عزیزم تا این لحظه در حد توانت همیشه منو همراهی کردی.امیدوارم خدا همیشه همراهت باشه دختر یکی یکدونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
3 مرداد 92 13:18
سلام تولدت مبارک