آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

آدرینا بیمار میشود

1391/10/23 16:39
نویسنده : مامان آرزو
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر بیمار خودم

دختر خوشگلم مریضه.این ماه 2 روز هوس تهران زد به سرمون اما از آلودگی هوا چی بگم که مریضت کرد.هم چشات خون افتاد هم سرما خوردی.

برگشتیم شمال اما همینجوری مریضیت ادامه داشت تا اینکه 2 روز پیش تب کردی.تب شدید.بمیرم برات.

بی حال افتادی یه گوشه و نگاه میکنی.

دیروز 28 صفر بود.مومو شله زرد داشت.اونجا بودیم و تو خیلی گریه کردی جوری که بوبو ناراحت شد و میگفت برید خونتون تا راحت باشی.میگفت  چون تو همیشه خانومی و گریه نمیکنی وقتی گریه میکنی آدم ناراحت میشه و گریه اش میگیره.ساعت 6 برگشتیم خونه یکم خوابیدی و یکم بهتر شدی.اما فقط یکم گلم.

تا صبح هم ساعت گذاشته بودم و چک میکردم که تبت بالا نره.

آی خدا آدم خودش مریض بشه بچش آخ نگه.البته بابایی هم مریضه.هر 2 با هم.من هم 2 روزه خوب شدم قربونت برم.چشمکزبان

خلاصه که زمستونه و اکثر رفقات هم مریضان.امیدوارم زودی خوب بشین.

دردو بلاتم به جون خودم عزیزترینم.زندگی من.تو فقط سالم باششششششششش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز
23 دی 91 17:50
سلام. عزیزم میتونی به سایت ما سر بزنیwww.ninipal.com.هم لباس به قیمت باورنکردنی بخری و یا لباسهایی که دیگه نیاز نداری و نو هستند رو بفروشی. برای اطلاعات بیشتر بهم زنگ بزن:۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹