آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

مریضی مریضی

1391/11/3 22:29
نویسنده : مامان آرزو
286 بازدید
اشتراک گذاری

چه سلامی چه علیکی

تو که همش این ماه مریض بودی عزیز دلم.قربونت برم.هنوز خوب نشدی.

هرروز به امید این بیدار میشم که یروز تازست و تو خوب شدی اما میبینم باز داری گریه میکنی و بیقراری.2بار بردیمت دکتر.یبار چالوس و یبار عباس آباد .اما هنوز که داروهاشون بی اثرن.

میگن ویروسه جدیده و همه مریضن.البته ما خودمون هنوز خوب خوب نشدیم.

امروزم واکسنو نزدیم دیگه ترسیدیم بدتر بشی.

تازه موندیم هفته دیگه که مراسم عقد آناهیتاست چه کنیم؟اگه همینجوری مریض باشی نمیتونیم بریم.

هرچند ناراحت میشن.

در هر حال خوشگل مامان زودتر خوب بشو که دیگه طاقت درد کشیدنتو ندارم.دلم میخواد بخندی و بازی کنی نه اینکه گریه کنی و بد قلق باشی.

مامان عاشقته و دردو بلاتو بجون میخره خوشگلمممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

saba
3 بهمن 91 23:09
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/