آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

تو دنیای من رو رنگی کردی

1391/6/20 2:13
نویسنده : مامان آرزو
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حس قشنگ مادری

آدرینای نازم نمیدونی چه بلایی شدی.چی بگم از کارای شیرینت.اما بازم خانوم و آرومی.نزاشتی من بعنوان یه مادر خیلی اذیت بشم.گریه نمیکنی مگر مشکل بزرگی داشته باشی مثلا درد.

میدونی چه کارایی میکنی؟مثلا روسری یا شلوار یا هر چی دم دستت میاد سرت میکنی و چشاتو نازک میکنی و عکس العمل بقیه رو نگاه میکنی.گاهی با خواننده یه آهنگ شروع به همخونی میکنی.

اگه بابا بخواد بخوابه از رو تشکش با دادو بیداد بلندش میکنی که بره اون ور تا تو بخوابی.

گاهی هم وسایلو میزاری پشتت و دستاتو به حالت نیست باز میکنی و میگی نی.بابا عاشق این حرکتته.

میگیم مماخ بده دماغتو میمالی به دماغ ما.

مدام کانال عوض میکنی و بعد سری کنترل رو میدی به ما که یعنی درستش کنید.

تنبل خانوم 14 ماهته اما هنوز راه نمیری.تازه تازه فقط می ایستی و من اعداد رو میشمرم و تو دست میزنی تا خسته میشی و میشینی.خیلی جون دوستی خانوم خانوما.

به عروسک میگی اتو و به خوردنی ها میگی آمممم. به همه عکسا میگی عمه.اما عمه سولمازو میشناسی.

آب خواستنی میگی آپ .روسریمو میدی دستم و میگی دد.هر کی لباس بپوشه میری تو بقلش.

گاهی هم وقتی یواشکی داری چیزی که از زمین برداشتیو میخوری یا کشو لباسها رو میریزی صدای ما رو میشنوی فرار میکنی و میخندی.

وقتی من پای لپ تابم میایی از کنار دستتو میرسونی و شروع میکنی دگمه های کیبوردو فشار دادن.

بله آدرینا خانوم شما کلی واسه ما شیرین شدی.همه نی نی ها شیرینن البته.

راستی 3 تا دندون داری .2تا پایین و یکی بالا سمت چپی.سمت راستی هم ورم کرده و بزودی در میاد.

سرما خوردی و کلی آبریزش بینی داری عزیز دلم .

هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت میشم.شدی همه زندگیم.بزرگ شدنتو میبینم و لذت میبرم.تو بمن امید دادی  گلم.من با تو بمعنای ناب مادری رسیدم و با تو عشق بدون چون و چرا رو تجربه کردم. و بارها خدا رو بخاطر دادن تو بما شکر کردم.

     خوندن من یه ترانست  یه سرود عاشقانست

     من برات لالایی میگم   تا بدونی که باهاتم

     تو خودت دلیل بودنم    بی تو شب سحر نمیشه

    میمیرم بیییییییییییییی تو

        من عشق رو به همه دنیا نمیدم

        حتی یادت رو به کوه و صحرا نمیدم

        با تو میمونم واسه همیشهههههههههههه

       خاطرات تو رو چه بد چه خوب حک میکنم

       توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم

       با تو میمونم واسه همیشهههههههههههه 

             اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم 

       واست میمیرم تموم دنیامو میدم

 

 

           قلب   با تو میمونم واسه همیشهههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان ستایش
20 شهریور 91 2:37
ماشالا دخمل نازو شیرینی دارین،خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به ما سر بزنید
مژی جون(مژگان)
21 شهریور 91 1:35
ای جانم چه دختر گلی هست این ادرینا خانممم .......ماشالا بهش البته وانیا هم مثل تو شیطونه و عاشق بازی...... ایشالا خدا تو رو برا پدر و مادرت حفظ کنه عزیزم