آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

من در طول 10 ماهگیم

1391/3/1 18:29
نویسنده : مامان آرزو
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره همچین دختر کی داره؟

 

خوشگل مامان سلام تا 2 روز دیگه 10 ماهت تموم میشه دیگه داری بسلامتی به 1 سالت نزدیک میشی.

اومدم برات از کارای جدیدت بنویسم.

اول اینکه ماشالله کلی شیطون شدی.واسه خودت چهار دست و پا راه میفتی تو خونه و هر جا دلت میخواد میری مثلا سر کشوهای پایین لباسا ولباساشو در میاری   و پرت میکنی رو زمین.

بعد اینکه میای تو آشپزخونه و چاهک کف اونجارو بر میداری و اگه مچتو نگیریم شروع به لیسیدنش میکنی.

کف دمپایی ابری منم بنظرت خیلی خوشمزست.

چند وقتی هم هست که سعی در ایستادن داری و معمولا شکم بابا مازبار تکیه گاهته اما دیشب من داشتم با تلفن حرف میزدم بابا هم دراز کشیده بود شما خانوم بلا مبل رو گرفتی و برای اینکه کتاب منو برداری خلاصه خودت واستادی

اینم مدرک جرم از تجسس شما.

راستی از امروز صبح هم میگی ماما ماما و من اینبار حس میکنم با معنی اداش میکنی نه یه صدای معمولی.و من غرق لذت شدم از این کلمه قشنگ و پر معنی.

چند شب پیش هم خواب بودی مثلا. بابا هم خواب بود که یهو یه صدای اومد دویدم و دیدم بله از تخت خودت در اومدی و از رو تخت ما هم رد شدی و از بالای تخت ما پرت شدی پایین.ما هر 2 سکته کردیم و تو فقط جیغ میزدی.بردمت تو پارکینگ و بعد خونه دایی اینا که بیدار بودن.اونجا آروم شدی.

آخه خیلی عاشق اونایی.از بقل همه میپری تو بقل دایی ممد یا زن دایی فریبا.از اونجا اومدنی بیرون هم همبشه گریه میکنی.اینه دیگه.حالا خوبه همسایه ایم.رادینم گاهی بهت اسباب بازی میده 5 رقیقه دیگش میاد میگیره.رادینه دیگه.

بابا هم همیشه یه شعر ی واست میخونه و تو ذوق میکنی:

من یک دختره شیطون و بازی گوشم   نصیحتهای هیچکیم نمیره توی گوشم

آدرینای عسلم دوست دارم همیشه همین قدی بمونی و بزرگ نشی تا همیشه مواظبت باشم.

 

دنیای منی نفسمممممممم سالم باش و خوب بزرگ بشو

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادي
3 خرداد 91 17:02
عزيييييييزم.. دلم برات تنگ شده بود
نگار
6 خرداد 91 7:39
جیگرتوووووووووووو کوچولوی خوردنی ))))))))