آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

اولین روز مادر

1391/3/1 18:38
نویسنده : مامان آرزو
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهاری من به زیباترین دختر دنیا

(البته از دید مامان)

دخترک نازم امروز روز مادر بود.من امروز قشنگترین حس دنیا رو داشتم آخه الان دیگه رسما مامانم.حالا دیگه میدونم یه نگاه زیبا هست که همیشه دنبال منه.

حالا دیگه حس میکنم منم یه فرشته دارم که وجودمو وابسته به خودش کرده.

از خدای خودم بی نهایت سپاسگزارم بخاطر دادن این حس به من مادر.

حالا دیگه میفهمم که مادر من و همه مادرا چرا همیشه نگرانن.آخه این عشق خیلی شکنندست.

مادرا دوست دارن اولادشون نفر اول تو همه چی باشه.

من هم برای تو آرزوهای قشنگی دارم که امیدوارم به همشون برسم.

من از تو ممنونم قشنگم که با بودنت این جور منو غرق لذت کردی.پارسال تو وجودم حستو داشتم اما امسال تو آغوشم .کلی هم بوسیدمت و فکر کردم که تو هم یکروز مادر خواهی شد.

راستی حالا دیگه گریه کردنی میگی ماماما نمیدونم با منظوره یا نه اما کلی ذوق میکنم.

دوستت دارم گلم برای همیشه.تو کنار ما و ما کنار تو به آرامش خواهیم رسید.

بوس بوسسسسسسسسسسسسس

دختر گلم یادم رفته بود عکس  کارت تبریکی بهم دادی رو بزارم.اینم کارت قشنگ شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)