آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

روز مادر

1393/2/1 0:22
نویسنده : مامان آرزو
432 بازدید
اشتراک گذاری

من یک مادرم،یک زن،یک همسر و البته یک دختر برای پدر و مادرم.

نزدیک 35 ساله دختر مامان بابام هستم،عاشقانه فداکاری هاشونو تمجید میکنم.

نزدیک 5 ساله همسر هستم،عاشقانه و صبورانه همگام هم شدیم.

نزدیک 3 ساله که مادرم،تمام هستی من یگانه دخترم ،زیباترین برکت الهی.

نزدیک به 3 ماه دیگر باز مادر میشوم،یگانه پسر من،زیباترین هدیه الهی.

و در آخر با افتخار مینویسم نزدیک به 35 ساله که زنم،پر از عشق،پر از شوق زندگی برای خانوادم،ترانه لالایی مادرم در گوشم و خودم ترانه خوان یک لالایی دلنواز برای فرزندانم.

زندگی من یعنی پدر و مادرم،همسرم ،فرزندانم و برادرم(خانواده)

خداوندا روزگار را برای هر زنی هموار کن تا مادر نمونه باشد و دختر بی نظیر.

خداوندا همه زنهای عالم را مادر شدن عنایت کن.

خدای من همه کس من باش تا زیر سایه ات سایه بان امن زندگیم باشم.

آمین

پسندها (1)

نظرات (0)