آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

آبله مرغون سلام

1392/3/22 0:48
نویسنده : مامان آرزو
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

اومدم فقط برات بنویسم که آبله مرغون گرفتی.8 خرداد ماه بود که دیدم رو ران پای راستت 3 تا جوش ابکیه.به بابا گفتم فکر کنم آدرینا هم گرفت .آخه رادین اول گرفته بود.از روز اولش هم تو و آرا پیشش بودین بعد 2 هفته هم تو گرفتی اما آرا نگرفت .خلاصه  زن دایی و خاله النازم تشخیص دادن که بله آبله مرغونه.

تب اصلا نکردی ،خارش هم نداشتی.یعنی اصلا اذیت نکردی.3 روز بعد شما هم دیدم بدن من بشدت درد میکنه و جوش آبکی و ............. بله من آبله مرغون گرفتم.مال من با بدن درد شدید همراه بود ولی دونه کم ریختم.

بعد ما هم دایی محمد گرفت که مال اون شدید بود و خیلی اذیت شد.

اما تو خیلی صبورانه و خانومانه این مریضی رو هم رد کردی شکر خدا.امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و هرگز سایه بیماری تو زندگیت نباشه.

آرا هم نگرفت که نگرفت بلا گرفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
4 تیر 92 0:01
سلام عزیزم آرتین ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا با ارسال عدد 100 به شماره 20008080200به اون رای بدین ما به رای شما احتیاج داریم