آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

راه رفتنت مبارک

1391/8/26 0:01
نویسنده : مامان آرزو
289 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگم سلام

خانوم طلا تبریک میگم.بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتی و راه رفتییییییییییییییییییییی

امشب من نشسته بودم زمین سر پا بودی گفتم بیا  1 قدم اومدی سمت من و من رفتم عقب تر باز اومدی و دور زدی رفتی سمت بابایی و افتادی تو بقلش عزیزم.

دیگه خوشت اومده بود و بین ما هی میرفتی و برمیگشتی تازه بما یادآوری میکردی دست بزنیم واست .بیشترین تعداد قدمهایی که بر داشتی 6 تا بود و یا مینشستی یا می افتادی تو بقل ما .

دختر گلم امیدوارم همیشه تو زندگیت ثابت قدم و جدی باشی .مصر قدم بردار و پات نلغزه که زندگی شوخی بر دار نیست.

مهربونم 18 آبان 1391 هم تولد آریسا بود و تو برای بار اول رفتی تولد که بزودی عکساشو میزارم.در ضمن کلماتی جدید هم اضافه کردی به لغت نامت مثل:بیش(بنشین)  بد(بده)تورت(صورت)دودو(جوجو) آپو(هاپو) بمن میگی مامایی و به بابا میگی بابایی.

ماه من نمیدونی در حال خرابکاری وقتی دستگیر میشی چه ماچی میکنی آدمو.دلم واسه بوسات ضعف میکنه.تندتند بوس میفرستی .بس که لوسی.

همیشه میپرستمت و لحظه به لحظه بیشتر عاشقت میشم.

خوب باش و سلامت و خانوم مثل همیشه..........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)