آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

این عشقه که نظیر نداره

1390/12/14 16:57
نویسنده : مامان آرزو
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمامی قشنگیهای دنیا که در وجود تو خلاصه شده

قبلها که دختر بودم هر وقت کسی می گفت تا مادر نشی نمیفهمی! حرفش برام بی معنی بود.چون حقیقتا تا مادر نشه کسی نمیفهمه که یعنی چه!

نمیدونم چی بنویسم تا بفهمی که وقتی مادری تنها زمانیه که میتونی بپرستی .کسی روکه عشقش تو دنیا لنگه نداره.فرزند آدم تنها اون عشقیه که نظیر نداره.من از خدا ممنونم که تو فرشته زمینی رو بمن داد.

نمیدونم شاید روزی برسه که مثل همه جوونا یکش خود من یا بابایی تو هم مارو یکم البته اذیت کنی.اما میدونم اون روزم عاشقتم همونطور که همه مادرا عاشقن.

گاهی تعجب میکنم از مادرایی که دلشون میاد و پاره تنشونو رها میکنن.باورش برا م سخته مگه میشه؟

اما در جمله نمیگنجه که این عشق چقدر قشنگه و لحظه هایی میشه که قلبم دیگه گنجایش این همه عشقو نداره.اون وقت میفتم روت و تا جا داره و تو گریه نکردی میبوسمت.

گاهی بابا مازیار دیگه دعوام میکنه که بسه آب لبمو شد بچه................

از خدا میخوام تا این حسو به همه بچشونه و هیچ زنی رو از لذت مادر بودن محروم نکنه.

از مادر مهربونم و ماهم هم میخوام که اگه در جوونی اذیتش کردم حلالم کنه.منو ببخشه تا تو دسته گلو به بهترین نحو تربیت کنم.

دوست دارم تا آخرین روز خداااااااااااااااااااااااا

تو ثمره عشقی که جاودان خواهی ماند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)