آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

آخرین اخبار از من

1390/12/27 1:46
نویسنده : مامان آرزو
259 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه سلام به تربچه نقلی خودم

عسل مامان امشب حموم رفته و خوابیده.٩ اسفند رو تموم کردیم و یواش یواش منتظر عیدیم.امسال اولین سالی یه که عید تو جمع حضور داری عسلم.پارسال تو وجود من بودی و حدودا  ٤ماهت بود.

آدرینای خوش اخلاقم جدیدا دیگه غذا میخوری.سوپ سرلاک وپوره هویج و سیب زمینی غذاهای شماست.فرنی هم قبلا دوست داشتی الان نه دیگه.تازه یادم رفت بگم دیروزم نون سنگک ریز کردم تو شیر اما یکم خوردی.

اما در مورد حمام رفتنت که اول خوش اخلاقی.ترتیبمون معمولا اینجوریه که من اول میرم حمام رو برات گرم میکنم بعد بابایی لباساتو در میاره و میاره تا من بشورمت.کلی تو وان بازی میکنی و از آب بازی لذت میبری. اما امان از وقتی میخوای لباس بپوشی .خونه رو میزاری رو سرت.منم برای اینکه سرما نخوری با عجله میپوشونمت.

خبر بعدی هم اینکه تو روروئکت وایمیستی.تمام قد.

و من از دیدنت غرق لذت میشم.اگه رو سرامیک باشی حرکت هم میکنی و خودتو جا بجا میکنی نفسم.

به کنترل هم علاقه شدیدی داری.فکر کنم از اون تلویزیونیا باشی البته مثل عمه آزاده باشی حرفی نیست هم تلویزیون ببینی  هم خانم دکتر بشی کوچولوی من.

خوب دیگه اینم از آخرین خبرات. مثل همیشه خوب بزرگ بشو و سالم باش بقیش با ما.

بوسسسسسسسسسسسسسسس٧تا

عاشقتمممممممممممممممممممممممم٧تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه باقری
17 اسفند 90 13:18
قلبم پر از هیجان شد.مرسی از عشقت.