آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

کارای جدیدمن

1390/12/6 1:35
نویسنده : مامان آرزو
217 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم سلام

امشب که دارم برات مینویسم 5اسفنده.ساعت 1:30 شب جمعست .امروز همش بیرون بودیم.خونه هر 2 مادر بزرگت رفتیم.ناهار خونه مامان مریم و شام پیشش مومو.رفتیم واسه مامان مریم و مامان سیما و عمه ها عیدی خریدیم.

آدرینای نازم بنظر من تو زیباترین دختر دنیایی(البته قضییه سوسکست ها)بنظر همه مادرا بچه هاشون زیباترینن.

منم تو رو زیباترین میبینم یک فرشته ناز و پاک البته با بالهای پنهونی.نمیدونم خدا بالهای شماها رو کجا قایم کرده!آخه واقعا مثل فرشته ها میمونید.

دخترکم وقتی شبا کنارم میخوابی غرق لذت میشم.گاهی موهای کرکی و نرمتو نوازش میکنم و خدا رو بابت دادن همچین فرشته ای شکر میکنم.

وقتی شیر میخوری گاهی نگاهم میکنی و میخندی.نمیدونی چقدر شیرین میشی .

موقع شیر خوردن پاتو میاری میزاری رو دست من یا پاتو میگیری تو هوا.عین یه بچه تخس میشی ولی من لذت میبرم.

جدیدا هم از خودت صدا در میاری و بلند بلند حرف میزنی.زبونتو میچسبونی به سقف دهانت و میگی ( د د د) جیغ بلند میزنی و قهقهه هم پشت خندهات میزنی.

هرکی اون لحظه ببیندت محاله نخوردت.

3روز بدلیل مریضی نبوسیدمت دلم لک زده واسه ماچ مالی کردنت.

راستی جدیدا تا بابایی کلید میندازه تو در سرتو میپیچونی سمت در و میخندی انگار میدونی کی اومده.

دختر ماهم هر 2 مامان و بابا بزرگات عاشقتن.خیلی باهات کیف میکنن.ریش بابا بزرگاتو میکشی کلک.

الان خوابی البته یه ناله ای کردی و منو از پای کامپیوتر بلند کردی اما باز خوابت برد.

نفسم عاشقانه میپرستمت ومثل شیر پشتتم

هم من و هم بابا بزرگترین حامی تو خواهیم بود.تو فقط بزرگ بشو سالم و شاد باش و ماییه افتخار ما .

عشق ما بتو از اندازه خارجهههههههههههههههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)