آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

روزت مبارک مادر

1395/12/29 23:04
نویسنده : مامان آرزو
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مامان گلم و دختر گلم

امسال دوتا روز مادر داشتیم.امروز روز مادر بود یدنه ایی که تکرار نمیشه.بی همتا و تنها مونس دختر

مادرم از خدا ممنونم تو رو دارم و از خود خدا میخوام تو رو برام همیشه نگه داره.بی تو هیچم پس همیشه باش عزیزترینم.

فردا سال عوض میشه 96 داره میاد .و از خدا برات تن سالم و لب خندون میخوام مامانم.

عاشقتم و بابت همه چیز ازت ممنونم.

روز مادر بود آدرینای من یه کاغذ درست کرد و میخواست از پولاش بمن کادو بده خلاصه 10 تومن از بابا گرفت و کادو داد به من.

دخترم با تو من مادرم و 6سال حس از تو بمن رسیده.تو اومدی تا مادر شدم.پس همیشه بمون تا مادر بمونم.

دوستت دارم یدونه خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)