آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

سلام سلام دردونه

1393/12/24 0:46
نویسنده : مامان آرزو
242 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازو خوشگلم سلام

عزیز دل مامان 7 روز دیگه سال 93 تموم میشه.سالی که برای ما شکر خدا خوب بود چون داداشیت به جمعمون اضافه شد.

میونتون خوبه .البته گاهی تو بلا یه حرکتی میزنی روش اگه بفهمیم که بهت تذکر میدیم نفهمیم هم دیگه کاری که شده دیگهچشمک

21 بهمن ماه 93 برای آرسام جون مهمونی دندونی گرفتیم.به تو و رادین و ماهان خیلی خوش گذشت اما همون شب بشدت مریض شدی.اون شب ما خونه بوبو اینا خوابیدیم.تا صبح هی بیدار میشدی و گریه میکردی.صبح ساعت 7 به بابا زنگ زدم اومد بردیمت دکتر.

بعد عمه آزاده هم اومد ویزیتت کردو برات دارو داد.تا شب حالت بد بود.فرداش تو بهتر شدی من مریض شدم و بعد از ما هم آرسام.برای همین تصمیم گرفتیم نزاریم تا اردیبهشت بری مهد.چون مدام مریض میشدی.نه تنها ناراحت نشدی بلکه کلی هم کیف کردی که دیگه نمیری مهد.

در حال حاضر هم تو فکرم که دیگه کلا نفرستمت مهد.بس که چیزهای بد از مهد شنیدم.بهتر تا اطلاع ثانوی زیر نظر خودم باشی.

در هر حال یجوری میشه دیگه.

امروز بردم موهاتو گرد زدم.بامزه شدی.عکس بگیرم بزارم برات.

راستی شربت اشتها میدم بهت گاهی میای پیشم معترضانه بهم میگی مامان چیزی نداری بخورم؟بستنی پلویی کیکی میوه ای چیزی نداری؟

امیدوارم یکم وزن بگیری.البته گاهی خودتو وزن میکنی میگی مامان شدم 80 کیلو.

کلی مانکنی عسل من.

جدیدا اتاقتون رو هم بابا رنگ کرده.خیلی قشنگ شده.تخت نو جوونت رو هم نصب کردیم تو رو اون و آرسام رو تخت کودک میخوابه و منم رو زمین.گریهغمگین

شاید نتونم تا اخر سال باز بیام و برات بنویسم پس پیش پیش سال 94 رو بهت تبریک میگم و تو این سال جدید فقط برات آرزوی سلامتی و شادی میکنم دختر گلم.بهترین ها برای تو.

دختر نازم خوب بزرگ بشو و عشق رو بخوبی درک کن.عاشق خانواده و بعد عاشق زندگی و عشقت باش.

تکیه ات رو بده بما و بعد خودت تکیه گاه خانواده ات باش.

عاشقتم تا دنیا دنیاست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)