آدرینا احمدیآدرینا احمدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آدرینا عشق مامان آرزو و بابا مازیار

دنیای ابریشمی من

1391/7/19 16:08
نویسنده : مامان آرزو
288 بازدید
اشتراک گذاری

 چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم

 قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

 نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

 تا وقتی من کنارتم به هرچی میخوای میرسی

 خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

 کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

 خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمارم

 جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

 هر چی که دوست داری بگو حرفهای قلبتو بزن

 دل خوشی هات مال خودت درد دلات برای من

 من واسه دوست داشتن تو قیده یه دنیا رو زدن

 کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

نرم و ابریشمین شدم از احساس    تو شدی نقش اول زندگیم و من نگهبانت

 

دوستت دارم  یگانه دخترممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)